.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری دربی گیلان به میزبانی انزلی

سخنگوی هیئت فوتبال گیلان از برگزاری دربی گیلان بین دو تیم داماش گیلان و ملوان انزلی به میزبانی ورزشگاه تختی بندرانزلی خبر داد.
مجتبی پوربخش اظهار داشت: این دیدار در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور و به میزبانی ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار می‌شود.
وی افزود: ملوان بندرانزلی و داماش گیلان روز جمعه 29 مهر جاری و رأس ساعت 16:50 بعد از ظهر دربی با سابقه گیلان را برگزار می‌کنند.
این مسئول با اشاره به نقش برتر تماشاگران در فوتبال، گفت: تیم‌های فوتبال با کمک گرفتن از تماشاگران به پیروزی می‌رسند و تماشاگران ذخیره و پشتوانه تیم‌داری هستند.
سخنگوی هیئت فوتبال گیلان تصریح کرد: ملوان و داماش دو تیم ریشه‌دار فوتبال کشور هستند و دربی گیلان نماد اخلاق ورزشی است.
وی موفقیت داماش و ملوان در لیگ برتر را خواست تمام شهروندان گیلان دانست و بیان داشت: این دو تیم متعلق به فوتبال گیلان بوده و انزلی و رشت دو شهری هستند که از این افتخارات میزبانی می‌کنند.
پوربخش با اشاره به رویکرد فرهنگی هیئت فوتبال گیلان در سال جهاد اقتصادی، افزود: امسال در حوزه فرهنگی جهادی عمل کرده‌ایم و تا کنون موفق به برگزاری دو همایش کاربردی و علمی در حوزه رسانه‌ای و لیدرها شده‌ایم.
این مسئول با بیان اینکه وفاق ملی در حقیقت نقطه‌ای است که در آن افراد به احساس واحد و همدلی می‌رسند، ابراز داشت: ورزش به واسطه کشش و رغبتی که فراهم می‌کند در ایجاد وفاق ملی در جامعه موثر است.
وی با اشاره به سابقه دربی گیلان گفت: لیدرها و مسئولان کانون‌های هواداری این دو تیم از افرادی با سابقه فوتبال هستند و تماشاگران و هواداران داماش و ملوان فوتبال را می‌فهمند.

*فاتح دربی گیلان تماشاگران هستند
سخنگوی هیئت فوتبال گیلان خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی خوبی برای برگزاری یک دیدار جذاب و تماشاگرپسند در دربی گیلان تدارک دیده شده و فاتح حقیقی دربی گیلان تماشاگران هستند.
وی، اجرای برنامه‌های فرهنگی در باشگاه‌های فوتبال را ضروری دانست و عنوان داشت: باید از این طریق از ناهنجاری‌ها در ورزشگاه‌ها کاسته شود.
پوربخش، افزود: باید تلاش کنیم مانند گذشته دیدار ملوان انزلی و داماش گیلان یک مسابقه جذاب و تماشاگرپسند و به ‌دور از حاشیه‌ها باشد/فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.